uuuuuuuuuuuuu2Resorni ministar nastoji riješiti nagomilane probleme procesom privatizacije jedinog nacionalnog pružatelja usluge prijevoza  tereta željeznicom. O svojim namjerama, rješavanju duga prodajom, bez jasnog cilja i plana za nastavak daljnjeg rada HŽ Carga d.o.o., izvijestili su radnike i Hrvatsku javnost, javno i „transparentno“ , člankom na svojim stranicama koji vam prenosimo u cijelosti:

ZAGREB, 04.02.2013.
U Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture pristiglo je sedam ponuda za sudjelovanje u postupku restrukturiranja društva HŽ Cargo d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu.

Iskaz interesa u obliku pisma interesa, poslala su slijedeća društva: DEAL d.o.o., Nexus Private Equity Partneri d.o.o. (za fond Nexus FGS), Quaestus private Equity d.o.o. ( za fond Quaestus Private Equity Kapital II) i Đuro Đaković Holding d.d., AT Kearney GmbH, Rail Cargo Austria AG, DB International GmbH, SC Grup Feroviar Roman S.A., Advanced World Transport (AWT) B.V.

Pristigle ponude pregledati će Povjerenstvo Ministarstva, a zatim predložiti nekog od ponuđenih društava za daljnje konzultacije.

Podsjetimo, javni poziv za iskazivanje interesa za sudjelovanje u postupku restrukturiranja društva HŽ Cargo d.o.o., koje je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture uputilo u ime Vlade RH, 8. siječnja 2013., uključuje i mogućnost stjecanja njegovih poslovnih udjela, a rok za podnošenje prijava bio je do 31. siječnja 2013. godine do 16.00 sati.

Kakav je smisao ovakvog načina rasprodaje? Zašto je prodaja jedino rješenje?  Što će biti sa radnicima? U kojoj mjeri će HŽ Cargo nastaviti djelatnost i niz drugih pitanja koje želimo postaviti i na koje tražimo odgovor dobiti ćemo ili u dijalogu za stolom ili ćemo  morati svoja prava ostvariti na druge načine.